На «Укрзалізниці» гострий дефіцит кадрів

Монтери та бригадири колії, слюсари і токарі, касири й машиністи – у «гарячому» списку понад два десятки актуальних вакансій.

ПАТ «Укрзалізниця» у Закарпатській області активно шукає робітників.

Керівництво резюмує, тільки за останній рік від них звільнилося близько 300 працівників. Основна причина – люди їдуть на більш оплачувану роботу за кордон.

– Наразі гостро стоїть питання забезпечення робітничими кадрами ПАТ «Укрзалізниці» у Закарпатській області, – наголосив керівник Закарпатського обласного центру зайнятості Юрій Фущич. – Цьогоріч у травні між «Укрзалізницею» та Державною службою зайнятості навіть був підписаний Меморандум про співпрацю. Його мета – допомогти залізничникам знайти таких необхідних їм робітників. У Закарпатській області налічується 13 структурних підрозділів ПАТ “Українська залізниця”. Серед них 6 підрозділів в місті Ужгороді та 3 в Ужгородському районі. Наразі співпраця служби зайнятості з цими підрозділами дозволила укомплектувати понад 370 вакансій.

Колись це була дуже затребувана галузь, на залізниці важко було отримати роботу. А зараз працівників годі знайти. І це стосується абсолютно усіх робітничих ланок від касира до машиніста потяга. Причини цьому прості – мала заробітна плата та відтік кадрів за кордон.

– Ми гостро відчуваємо нестачу робітників на Львівській залізниці, – резюмує начальник підрозділу “Ужгородської дистанції колії” Петро Леончук. – Найбільш гостродифіцитна професія у нас – це монтер колії. Наразі вільних є понад 100 вакансій. Крім того ми шукаємо керівників середньої ланки – бригадирів колій, дорожніх майстрів, машиністів.

Що стосується зарплат, то до прикладу, монтер колії, який готовий прийти на роботу без освіти, за перший місяць отримує у нас – 5800 (0, 75 ставки). Далі – 6500 грн, а кожні 3 місяці мають можливість здавати переатестацію.

Працівники третього розряду мають зарплату понад 7 тис грн і можливість вирости до бригадира…

Найголовніший критерій – це бажання працювати, – наголошує Петро Леончук. Ми запрошуємо усіх справжніх чоловіків. Адже умови праці непрості.

– Чи дощ, чи сніг, а тобі потрібно бути на своєму робочому місці.

Робота відповідальна, адже йдеться про людське життя. Працюю не тільки з пасажирськими потягами, але й з товарняками, – розповідає складач поїздів Олександр Коваль.

Тож аби заповнити актуальні вакансії ПАТ «Укрзалізниця» навіть вводить модель роботи вахтовим методом: 15 днів працюєш – 15 вдома. А також надає житло для своїх працівників.

Христина БІКЛЯН:

Від РКД: як платять — так і роблять. Підніміть зарплатню!


3 Комментария к статье На «Укрзалізниці» гострий дефіцит кадрів

  1. Это впервые с 1995 года, когда появилось такое явление как безработица на Украине наблюдается нехватка рабочей силы.

  2. Вопрос: почему не действует буржуазный закон спроса и предложения на. товар ‘рабочая сила’ ?

    • Буржуазные эксперты говорят, что в стране живущей за счет аграрно-сырьевого комплекса просто не может быть высоких зарплат. Они могут быть только в тех странах, где преобладает высокотехнологичное производство и есть финансовый капитал т.е. только в империалистических странах пролетариат может расчитывать на подачку пожирнее. Ну и конечно-же ( это уже от меня, с классовой позиции) украинский пролетариат просто не борется за повышение стоимости украинской рабочей силы. Не борется потому что несмотря на вечное нытьё гражданам Украины всё таки хватает их украинских зарплат чтобы физиологически выживать. А у украинской буржуазии всё таки не такая уж смертельная ситуация с нехваткой наёмных рабов, как они ноют, раз в одностороннем порядке не поднимают зарплату. Значит недоплачивать выгоднее, чем простаивать или не справляться с заказами.

Добавить комментарий

Популярное

Top