Машинисты Украины объявляют забастовку

Железнодорожники требуют повышения зарплаты и улучшения условий труда.

Президиум Свободного профсоюза машинистов Украины согласно сообщил в  что 27 декабря с 9:00 до 9:30 будет проводиться акция по остановке движения поездов по всей стране.

Ранее сообщали У железнодорожников Кривого Рога накипело

Рекомендований порядок проведення акції протесту з тимчасовою зупинкою виконання основної роботи, включаючи рух поїздів 27 грудня 2017 року з 09.00 до 09.30. 

Загальні положення.

Цей “Порядок” відпрацьований з урахуванням досвіду проведення Вільною профспілкою машиністів України (ВПМУ) попередніх аналогічних акцій, погодних умов на час проведення, та визначає тільки порядок проведення акцій з тривалістю зупинок до 18 хвилин. 

Засадничою та обов’язковою передумовою проведення акції є дотримання норм з безпеки руху поїздів, протипожежної безпеки, безпеки пасажирів та збереження вантажів. 

Форма проведення акції — призупинка виконання основних робіт, включаючи рух поїздів. 

Місце проведення — на коліях загальнодержавного призначення та територіях усіх виробничих та структурних підрозділів залізничного транспорту України. 

Не зупиняють руху локомотивні бригади що обслуговують воїнські, відбудовчі, пожежні поїзди та поїзди спеціального призначення (за встановленою нумерацією). 

Усі учасники акції повинні сприяти безперешкодному пропуску цих поїздів. 

Особливості проведення акції для локомотивних бригад. 

1. Локомотивні бригади, які знаходяться на діючих локомотивах (МВРС), проводять акцію у такому порядку: 

— локомотивні бригади, що знаходяться у режимі руху на перегонах виконують службове гальмування з урахуванням зупинки поїзда у зазначений час (враховуючі погодні умови зупинку треба зробити, на станції, бо це надасть можливості збереження спокою серед пасажирів та запобігти розкраданню у вантажних поїздах); 

— локомотивні бригади, що знаходяться на станції маневровий рух не проводять; 

— зупинка поїздів не більше ніж 18 хвилин, аби не було потреби зайвий раз проводити пробу гальм; 

— у крайньому випадку, при зупинці на перегоні, розрахувати зупинку з урахуванням (по можливості) з обмеженням місця зупинки однією блок — ділянкою; 

— після зупинки машиніст локомотиву повинен повідомити по радіозв’язку про причину зупинки по регламенту: “Я, машиніст поїзду №__ (ПІБ) зупинив поїзд в зв’язку з участю в акції протесту на ст._______ (перегоні ст._______ — ст.______ , локомотив знаходиться на __км, пікет ___)”. Повідомлення повторювати до тих пір, поки не переконаєтесь, що його вірно зрозумів черговий по станції (машиніст поїзда що йде за ним та поїзний диспетчер); 

— причиною для передчасного припинення акції може служити загроза безпеки руху, життя людей і збереження техніки, або реєстрований наказ поїзного диспетчера у разі необхідності пропуску спеціальних поїздів або проведення аварійно-відновлюваних робіт; 

— забороняється зупиняти поїзди у зоні інженерно — технічних споруд (мости, тунелі, віадуки тощо) та на підйомах і ухилах, зупинка на яких та початок руху потребують додаткових технічних заходів, включаючи встановлення гальмівних башмаків; 

— за 1-2 хвилини до початку руху повідомити чергового по станції та поїзного диспетчера про готовність відновлення руху для виключення можливості випадкового перекриття сигналів; 

— під час проведення акції локомотивним бригадам проводити усі регламентні роботи які передбачені під час зупинки. 

Как нужно бороться с произволом администрации?

Показать результаты

Загрузка ... Загрузка ...

Приклади нестандартних ситуацій: 

— поїзд проходить станцію о 08.55, а до слідкуючої станції час ходу (з урахуванням часу на гальмування) більше ніж 35 хвилин. У цьому разі можна зупинитися на станції о 08.55., та, простоявши до 18 хвилин, відправлятися далі; 

— поїзд прослідує станцію у період з 09.00 до 09.30. У цьому разі після зупинки тривалістю до 18 хвилин можна відправлятися далі не пізніше ніж 09.30. У цьому випадку зупинка може бути менше встановленої (але не менше ніж встановлена графіком); 

— після витриманої зупинки можна відправлятися раніше ніж 09.30.

2. З метою запобігання провокацій локомотивним бригадам вжити усіх необхідних заходів для недопущення появи та знаходження сторонніх осіб на локомотивах та у кабінах МВРС;

3. Локомотивні бригади, які зупинили поїзд з технічних або інших причин, не пов’язаних з акцією, учасниками акції не вважаються;

4. По закінченню акції вжити усіх заходів для введення поїзда у графік. Час нагону після проведення акції для оплати не враховувати.

Особливості проведення акції для працівників поїзних бригад.

1. У разі руху поїзда під час проведення акції:

— вважати своїм основним завданням — роз’яснення пасажирам причин проведення акції;

— начальнику поїзда (провіднику пасажирського вагону) зробити оголошення пасажирам, про проведення акції, та попросити їх під час акції утриматися від непринципових звернень до поїзної бригади.

2. У разі стоянки поїзда під час проведення акції на станції, де передбачена зупинка за графіком, виконувати, у межах часу для графікової зупинки, усі технологічні операції, передбачені правилами.

3. У разі стоянки поїзда під час проведення акції на станції, де не передбачена зупинка за графіком або на перегоні не допускати виходу пасажирів з вагону.

4. У разі виникнення нестандартної, або небезпечної ситуації терміново повідомити начальнику поїзда та машиніста.

Особливості проведення акції для залізничників, що приймають участь у обслуговуванні пасажирів та інших клієнтів залізничного транспорту:

— вважати своїм основним завданням роз’яснення пасажирам та іншим клієнтам причин проведення акції;

— призупинити обслуговування клієнтів не відходячи від своїх робочих місць.

Працівникам служб зв’язку та електрогосподарства, зв’язок не переривати і постачання електроенергії не припиняти з метою запобігання екстремальних ситуацій при оперативному керівництві рухом поїздів.

Всім іншим залізничникам під час проведення акції.

Призупинити виконання основних робіт, провести мітинги і збори в підтримку висунутих вимог та безпосередніх учасників акції, які проводять її з зупинкою руху поїздів.

Враховуючи, що цей порядок є рекомендованим, працівники інших професій приймають участь у акції з урахуванням особливостей: посадових інструкцій, місцевих умов та технологічних процесів, при безумовному забезпеченні дотримання норм з безпеки руху поїздів, протипожежної безпеки, безпеки пасажирів та збереження вантажів.

Заключні положення.

Початок та кінець проведення акції відзначити поданням сповіщального сигналу великої гучності (один довгий сигнал на протязі 1/2 хвилини).

Знаходячись на підприємстві, необхідно підтримувати посилений порядок, не припускати провокацій, спрямованих на загострення соціальної напруги у колективах, порушення дисципліни. Усім учасникам акції вживати необхідних заходів з метою недопущення провокацій та загрози безпеки руху поїздів та маневрової роботи під час проведення акції протесту.

З метою запобігання дезінформації населення України про кількість учасників акції та її масштабах (так як це було при попередніх проведеннях аналогічних акцій), невідкладно повідомити організаційним ланкам Вільної профспілки машиністів України: 

— номер поїзду, локомотиву, прізвища членів локомотивної бригади, назва станції або перегону де була проведена акція;

— для працівників інших професій та господарств: назва підприємства (структурного підрозділу) номеру зміни, які прийняли участь в акції протесту, кількість учасників. тощо.

Головам виборних органів профспілкових організацій на протязі 1 часу 30 хвилин по закінченню акції надати оперативну інформацію до центрального офісу ВПМУ про початок та завершення акції.

Остаточний звіт з наданням розширеної інформації надати до 16.00 27.12.17.

Источник


3 Комментария к статье Машинисты Украины объявляют забастовку

  1. Серьёзная акция. Если состоится, то покажет способность рабочих быть организованными и дисциплинированными, и создаст у буржуев большой переполох.

  2. Надеюсь всё будет по настоящему, а не как тот профсоюзный цирк за 300грн/сутки под крыльцом Вэрховной Рады в прошлом году.

Добавить комментарий

Популярное

Top